Träningsvärk, men hurtig ändå!

Ja det må jag säga. Är otroligt stolt över mig själv idag. Vaknade redan klockan 4 nu på morgonen och var pigg som sjuttan. Klockan 6 fick jag nog och gick upp. Väckte J. så han kom upp. Han kommer alltid 5 minuter sent till jobbet, så de skadar inte om han kommer i tid någon gång iaf.
Kände mig så otroligt rastlös så jag tänkte att de skadar ju inte med en lång promenad. Det är ju så underbart väder ute idag så jag tänker utnyttja det till max. Kände att man har fått lite träningsvärk i underarmarna ?! Underligt ställe att få träningsvärk på eftersom det aldrig har inträffat tidigare i mitt liv. Men de känns skönt! Då vet man att latsidan inte har legat framme.

Det är så skönt att de är fint väder nu, hoppas verkligen att det kommer hålla i sig i helgen. För idag är det ju som sagt Grillning och en kall som gäller. Imorgon ska vi jobba en sväng i Skara på förmiddagen, på eftermiddagen gör vi oss iordning för en helkväll/natt på Grönan. De kommer bli helkul<3

Vad  ska  ni  göra  i  det  (förhoppningsvis)  vackra  vädret ? 

Nu är det packning, benrakning och fix som gäller innan man drar lasset in till Skövdestaden.
Önskar er alla en mycket solig och trevlig dag

P u s s s s ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0