Ångest!

Usch, får ångest när jag sitter här och tänker på hur jag egentligen lever mitt liv!
Jag gör aldrig något som jag kan känna mig stolt över.
Jag undrar hur det skulle kännas... att göra något som får en att känna sig stolt.
Jag behöver verkligen göra något åt mitt liv snart.
Annars vet jag inte hur jag kommer att sluta!


Tittar annars på "Vit Oleander".
Passande film va?
Måste säga att den är oerhört depprimerande, så den får mig inte direkt att må bättre.
Tror jag får hitta något annat att se på...

Kommentarer
Postat av: Josefine

När ni rett upp allt där hemma hos er och allt är bra med det så ska vi umgås mycket mer när du inte jobbar och så. (tycker jag :) ) Och allt ska bli braa igen:D<3

2009-04-15 @ 16:38:24
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0