Ännu en arbetsdag avklarad!

Jag känner mig som en helt ny människa!
Är inte det helt otroligt bara för att man har fått sig ett jobb?
Tyckte inte ens att det var jobbigt att gå upp när klockan ringde klockan 5 i morses. Eller, trött var man ju, men inte så man ville lägga sig i sängen och dra täcket över huvudet.
Trist att inte solen har varit framme idag. Har varit ute på en promenad med en tant idag. Den blev dock inte så lång, för hon började frysa och ville gå hem igen. Hon är så söt så!

Efter jobbet for man hem till min styvfarmor och farfar för att hämta upp en massa ljus som beställdes på ljuspartyt vi var på för ett par veckor sedan. Min kära mor handlade så klart mest =)
Sen bestämde jag mig för att hjälpa dom med deras bil, så jag bytte till sommardäck åt dom.
Duktig jag är va?
Nu ligger man i soffan och latar sig lite, funderar även på vad man kan laga till för mat. Har inte ätit sedan imorse så jag börjar bli lite hungrig.
Det är ju även Van Vetaren om ett par timmar. Blir skönt att somna till!
Någon mer som ska kolla på den?



Love, sex and sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0