Cheva Impala Kväll

Vad hände igår nu då?

Jo jag kan säga er att det var en av dom roligaste kvällarna i hela mitt liv.  Först så satt vi på altanen hemma hos Malin och solade. Helt underbart var det. Efter knappt en timma så var Benny på plats med sitt underbara åk.
En Cheva Impala!!!
Åkte ett par varv i stan innan vi åkte till Östermalm och hämtade Baloo. Baloo var chaffis en liten stund innan Sanna kom och tog över. Det blev en fart fylld kväll med massa skojj och skratt.
Kan inte annat än att tacka alla för en otrolig och oförglömmlig kväll! <3
Det blev kanske inte så jätte sent, men vi drack en del så man är mycket seg idag. Men den smällen kan jag ta!

Nu ikväll så blir det inte så mkt gjort för min del iaf. Väntar på att Jonas ska komma hem så man kan börja planera mat för i kväll. ÄR HUNGRIG!!!


Vrål Åket =)


Tack för en underbar kväll<3



Otrolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0