Ensam Skärtorsdag

Ensam ensam ensam ensam ensam.....
Jonas är inte hemma, han är uppe hos son pappa, och har lillsessan med sig.
Efter som jag vet hur det blir när man är där uppe så ville jag inte följa med.
Alltid en massa öldrickande och härj!
Inte mina tackter längre.
Tyvärr verkar inte Jonas växa ifrån det.....
Men men, ligger och glor på Adam och Eva. Ingen rolig film direkt, men den får väl duga en stund. Laddar ner en "ny" film nu som jag hoppas blir klar innan jag somnar.



Imorgon ska vi som sagt upp till sommarstugan och Farmormor & Morfarfar.  -Bara Josse som fattar detta- =)
Det är alltid en sån härlig kännsla att komma upp dit. Då släpper allt!
Man känner sig direkt mycket lyckligare.
Pappa kommer och hämtar efter att han har slutat jobbet.
Guuud, jag längtar verkligen!!!


Ser det bara inte helt underbart ut?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh det ska bli så skönt att komma upp dit. Bara släppa alla problem. Jag vet inte hur, men det är väldigt skönt iallafall. Om vädret håller i sig så blir det en kanon dag! Synd bara att ni kommer så sent :/<3

2009-04-10 @ 07:34:44
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0