Fredag & Kalas

Yey, idag är det fredag, men inte vilken fredag som helst! Nej, det är den där fredagen som Pappas kalas utspelar sig! Den som alla ser fram emot varje år.
Vad gör den så speciell?
Hmm, jag vet inte. Men de bara är så förbannat kul.
Smörgåstårta för hela slanten iaf *mumma* plus att jonas var och köpte 3 flak öl igår som ska med.
Jag unnar mig smörgåstårtan ENDAST!
Har inte kunna motionera som jag brukar pga den där nedrans förkylningen och då känner jag att en prioritering är nödvändigt. Äter hellre gott än dricker!
Hoppas på att vädret håller i sig så jag och Josse kan ta den där härliga promenaden som vi har pratat om att vi ska göra idag. Vi har i alla år hittat på något bus eller varit ute på äventyr, så vi får se vad vi kommer på idag <3
Tur att vi slipper de andra två. Dom bara drar ner stämningen i fam. Muppa-Moberg ;)
Bilder kommer troligtvis.............................





Mina Favoriter<3



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hello :) det blev en hoyndai cupe, bebis blå :) känns bra som första bil. hur är allt med dej ?? Kram

2009-04-17 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0