Fredags morgon

Började morgonen runt 7 tiden. Slängde i en maskin tvätt och tog morgon promenaden med lillstumpan.
Det var ett underbart väder att traska i, och ännu lyckligare blev jag när de slog mig att vädret kommer (förhoppningsvis) att hålla i sig hela helgen!
Mitt Hallon & Jag på altanen, en kall och mys - de blir inte bättre än så <3

Har sedan suttit i soffan, ätit en dunder frukost och kikat på en hel del "Vänner" avsnitt. Fredags mys på morgonen är inte dumt.
Helgen kommer förövrigt att tillbringas hemma hos Malin. Vi kommer hitta på massa kul och bus. Kanske ta ett litet längre strög med bilen?!
J. kommer som vanligt inte vara hemma. Han skulle upp till stenugnsund tidigt imorgon bitti. Han och Kenth ska till någon bilfirma för att hämta deras nya bil. Efter det åker J. direkt till en kamping i Jönköping där hans bror med familj är. Så... varför sitta hemma? Då kan man lika gärna vara med någon som man tycker RIKTIGT mycket om!!!

Nej, ska hoppa in i duschen nu! Ska hem till mamma en sväng sen för att hjälpa dom med deras dator.

Ha en grymt solig och fin helg!
Vad hittar ni på för kul i det fina sommarvädrer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0