Hel-om-vändning

Dagen började ganska bra faktiskt.
Har inte gjort allt för mycket, utan har pendlat mellan soffan och balkongen.
Det är ju så varmt och skönt, men sen så blir de lite för varmt emellanåt, och då har man tagit en powernap ;)
De är livet ibland!

Ist för en tripp till M-stad så blev de en tripp till Hjo-campingen. Jonas pappa, Ann-louise, 2 farbröder med familjer har ställt upp husvagnarna över påsk, så Jonas ville dit ut. Men inte jag! Malin är ju nere med...
Så jag vet ju inte när han kommer hem.
Tillbringat största delen av Påsken själv, men jag antar att jag börjar bli van vid att vara själv.
Hur har eran påsk sett ut hittills?




Nu har jag bestämt mig. Piercing nästa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0