Helgen + början på veckan

Fredag

Åkte in till malin, hon satt på Prima med sin pappa, så jag styrde min automobil dit. Vi satt och slog ihjäl en timma med han innan vi for vidare hem till henne. Vi satt inte på altanen i mer än en knappt halvtimma innan Benny hörde av sig och kom med förslaget "Åka Jänkare". Malin och jag var inte sena med att haka på.
Chaffisen för kvällen var Jimmy, sen blev de Malin, Benny,Nisse och Jag.
Som vanligt blev kvällen underbart rolig!

Lördag

Vi vaknade hyfsat tidigt, med en liten lätt seghet i kroppen. Men de är ju smällar som man får ta. -Utan tvekan så är det värt de- Vi gjorde oss iordning, tog en tripp upp till Prima vid två för att köpa oss lite mat. Det blev kycklingsallad för min del och kebab sallad för Malins del (dock var det den maten som vi egentligen inte beställde, fick fel, men de gick)
Sen väntade vi på att Benny skulle komma och plocka upp oss. Men, allt blir inte som man har tänkt sig så jag och Malin fick roa oss på egen hand. Vi strögade runt och var hemma väldigt sent.

Söndag

Vaknade vid 12 snåret, vi tog det mest lugnt och satt på altanen. Mamma bjöd hem mig på Söndagsmiddag, så självklart tackade man inte nej till det. Mamma hade gjort en grymt god gryta med råris och sallad till. Sen blev det efterätt, fruktsallad (jodgubbar, vindruvor, kiwi, apelsin) och jordgubbsorbet.
Mammas mat är alltid mumma<3

Måndag

Malin och Jag åkte till skövdestad för att uträtta lite ärenden. Blev ett par varv i skövde i det fina vädret =) Det blev man glad utav. Släppte av malin hemma och mötte upp mamma på Coop-parkeringen, vi slängde några snabba ord innan hon skulle vidare hem och väcka pelle.
Väl hemma kände jag mig jätte konstig. Så det blev lugnt för min del.
Tog en lugn men dock så uppfriskande promenad med Jenny. -Det var verkligen underbart, tack brud-

Idag

Mår extremt dåligt, vet inte vad som är fel. Kallsvettas, och är så väldigt yr, har noll i matlust och är så jätte trött.
Hoppas på att de snart går över. Imorrn ska jag iaf jobba lite, så jag hoppas på att de lättar upp mitt humör lite.
Jenny fick iallafall med mig på en liten promenix idag med. Kändes skönt.
Kanske är man påväg tillbax efter förkylning och Jävelskap?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Heej!

Ja jag håller tummarna för er!!

Låter som en väldigt aktiv o rolig helg :) Jobbigt att du mått dåligt ikväll bara, känns det bättre?



Jag o Rikard åker till våra kompisar Jenny o Erik på Valborg, blir nog ganska lugnt med middag o mys bara! Lite shopping hade vi tänkt på fredag med ;)

Vad händer hos dig?

Kramkram

2009-04-28 @ 20:54:22
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0