Långtråkig dag

Ja denna dagen har ju inte varit mer inspererande än någon annan.
Det enda är att man ser fram emot "Ugly Betty" som har säsongstart ikväll + Dubbel avsnitten med Desperata Hemmafruar =)

Tänkte försöka ta mig lite i kragen imorgon. Försöka städa lite. Allt känns så ofräscht på något sätt när man har varit sjuk. Så bädda lite rent i sängen, damma dammsuga (som jag vanligtvis gör upp mot 2 ggr per dag) skura toaletten och lite sånt.


Jag håller på att ladda ner en helt Otroligt rolig film. Eller, en sketch rättare sagt.
Hotell-Liggaren heter den!
Någon som har sett den?
Om inte så tycker jag att ni ska kolla in den. Absolut värd att se om man vill få sig ett gott skratt! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lär jag göra :)

Bara om du är där denna gången:)<3 Tro fan inte jag tänker stå ut med ingrid och sven-gunnar själv:P



2009-04-14 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0