Mmmm , glass<3

Sitter och bokstavligen VRÄKER i mig glass. Finns ju inget bättre när man har så ont i halsen.
Var på Bar och Grill en sväng. Marino ringde mig och ville ha sällskap när han skulle äts. Vi satt och pratade en bra stund om allt! Åååhh vad jag tycker om dig!!! Dig kan man verkligen prata om allt med<3
Sen for jag hem och hämtade ölen som J. hade i kylskåpet. Han, Henke, Svante och Magnus håller på för full med att Stripa Mickes husbil. Jag skulle då aldrig lägga ner så mkt tid och pengar på en sån skrutt.
Stannade en stund och kikade, men efter en stund så sa halsen till mig att åka hem till min glass, så de var bara till å lyda.
Nu sitter jag här igen (i soffan alltså) med en liten glass skål. Försöker välja en bra film att se på.
Funderar på "Cold Mountain".... Alltid mys =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Okej. Vad tråkigt :( ja glass är skönt för halsen. Känner mig också lite sjuk :/ lite snorig och ont i halsen. Men det går nog över :)

BRA :D<33

2009-04-13 @ 07:43:43
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0