Morrn morrn =)


Kalas igår som sagt. Och det var mys som bara den. Kände dock att jag var väldigt tråkig.
Min huvudvärk var hemsk och jag var bara allmännt seg. -Förlåt josse-
Blev inte så sent hemma hos pappa, för Adrian ringde till jonas och sa att hans bil hade börjat koka i fkp. Så Anders och Adrian bogserade bilen till Jonas jobb, så vi fick ju åka hem och möta upp dem.
Åkte hem efter det, la oss i soffan, men la oss sen i sängen och somnade på en gång. Tror inte klockan var mer än 22.

Idag hoppas jag på att kunna åka in och träffa min lilla Snutta<3
Var säkert 2 veckor sedan vi sågs så nu vill jag träffa henne.
Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag, och börja göra mig i ordning så smått.
Vad som händer vet jag inte, men de kommer en uppdatering om det lite senare sen.

Ha en underbar dag i SOLEN människor <3


Kalas Maten som åts igår *mumma*




Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Roligt att hitta din blogg :) Den där smörgåstårtan ser inte helt fel ut ;)

kramkram

2009-04-18 @ 15:47:16
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0