Ny Dag och solen skiner =)

Idag var de till att kliva upp tidigt. Men de är bra, kännde att jag måste försöka göra något vettigt idag om man orkar!
Får ju kanske besök utav Emmelie, och då fick jag redan massa att göra innan hon kommer.
Har redan hunnit vara ute med lilltjejjen en sväng, men jag känner att kroppen inte riktigt är med mig!
Varför Kan Förkylningen Aldrig Ge Sig???
Utav er som vaknade lika tidigt som jag kan ju intyga hur UNDERBART det var att titta ut och se att solen redan Lyser på oss. Hoppas på att det håller i sig hela dagen så man kan sola sina bleka ben lite!

Nej, nu ska jag sätta mig och äta lite frukost, ska bli mummsigt!

Föresten, kommer ni ihåg att jag skulle ge mig på att göra egna köttbullar igår?
Så här blev resultatet



Dom blev helt underbart goda även om dom inte blev helt runda =)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Äh, vem behöver runda köttbullar ;)

Det är en trea på Norrmalm i Skövde, vi håller tummarna massor. VILL verkligen ha en större lägenhet NU NU NUUU :D



Kram

2009-04-23 @ 07:53:57
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0