Påsk helgen

Det enda roliga som har varit under min påsk var de stackars timmar som spenderades uppe i stugan.
Sen självklart den årliga påskmiddagen hemma hos mamma.
Spännande än så har det inte varit tyvärr.

Nu ser man fram emot och längtar tills Fredag.
Min Älskade pappa ska ha sitt årliga kalas som både jag och Josse älskar så mycket.
Vad är så speciellt med dessa kalas?
Vem vet egentligen? Haha dom bara är det. Och det gillar jag!
Synd bara att de kommer två stycken som är så självupptagna och elaka.... Eller vad tycker du Josse?


Ska fortsätta med min mys-söndag nu.
Van V. och ÄNNU MER glass :)









Underbara Sommarstuga














Kommentarer
Postat av: Josefine

JAG LÄNGTAR!



jag vet faktiskt inte vad det är som gör kalaset så jävla bäst. Går inte beskriva helt enkelt.

Det är synd att dom kommer, enligt mig blir det sådan trist stämmning. Man kan ju inte säga vissa saker som man kläcker ur sig annars. Utan måste hela tiden tänka sig för först. Tack vare dom! Vi får hoppas dom åker tiiidigt :) Annars får vi gå ut och rasta nicki många många gånger för att få lite avslastning från dom.

ILY<3

2009-04-13 @ 22:50:50
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0