SOL FÖR FASIKEN =)

Me totalt älskar the väder :)
Det är sol så långt ögat kan se, och de är varmt
Alla ni som är ute och åker under påskhelgen har verkligen tur!

Igår så var det verkligen en lååång fredag.
När vi kom hem så fick jag åka och hämta Kennie och Tomas.
Dom satt här en hemma en stund, sen kom Lisa, och en stund efter de så kom Henke.
De som verkligen förvånade mig var att HENKE VAR NYKTER!
Trodde att de aldrig skulle inträffa. Men han sa till mig att de ska vara helt nyktert fram till sommaren :)
Lycka Till !!!
Efter ett par timmar så blev de lite mycket för Jonas, så han gick in och la sig. Men innan de så hamnade han inne på toaletten och mådde inte allt för bra.
Jag stannade uppe en stund till tills dom andra hade gått.


Idag har de än så länge varit en riktig slappar dag för oss båda. Men ikväll ska väl alla till M-stad. Ankersson skulle tydligen ha något parteyy...
Chaffis Nästa!!!




Älskade underbara Nixan<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi, okej :)



JAA det gör vi & kul ska vi ha. Minns så väl när du och jag va ute och åkte bil. Fast vi sa att vi skulle till Maxi i Mariestad och köpa mjölk och sockar. HAaha, En av dom bästa kalasen hittills :)<3

2009-04-11 @ 15:05:51
URL: http://jjossefinee.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja precis. Jag vet verkligen inte vad det är som gör att just det kalaset är så jävla roligt. Det är ganska knäppt hur det kan vara så.



LÄNGTAR (a)

2009-04-11 @ 18:19:36
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0