Soooool

Sol sol sol sol sol sol
Det är helt otroligt vad man kan älska solen efter en lång, trist och kall vinter/höst.
Eller? Det kanske inte är så konstigt? =)

Idag steg man iaf upp i ottan. Klockan sju hade jag startat första maskinen och gick ut med lillsessan<3
Det blev ingen extremt lång promenad, men 30 minuter iaf.
Kom upp igen och körde igång som bara den.
*Bäddade rent i sängen
*Dammsög ur sängen
*Skurade toaletten
*Hängde upp tvätt
*Startade en ny maskin
*Torkade av alla lister och dörrfoder
*Skurade de vita väggarna i hallen
*Dammsög ur soffan
*Hängde upp tvätten
*Startade en ny maskin
*Sprang ut en sväng med Nixan
*Skurade rent i köket
*Dammade överallt där man kan tänka sig att damma
*Dammsög hela lägenheten
*Moppade hela lägenheten

Så nu satte jag mig precis ner, trötter och dan, med en tallrik mumms mumms...
Det blev en laxfilé, lite sallad som var kvar från igår och broccoli. -känner mig lite nyttig-
Tänkte att jag skulle unna mig lite avkoppling efter denna dagen.
Ska tända lite ljus i duschen och tillbringa ett par timmar där inne. -Me love-
Sen blir de till att slappa heeeeeela kvällen lång med bra filmer och teve program.
Vet ni om de går något bra ikväll?
Eller om ni vet någon bra film...? Helst inte skräck, Klarar inte att se sånt själv =)

Kom igen nu.... sätt er ute och sola ni som kan. Det är dunderskönt=)

Kommentarer
Postat av: Josefine

jaså? :) ska du också upp dit?

<3

2009-04-06 @ 15:19:30
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0