Tråkigt ute, tråkigt inne

Väldigt molnigt idag, och detsamma gäller det inom hus. Jag är inte bra än  =(
Bara sjuk och sjuk och sjuk! De känns inte som att jag är något annat!
Saknar dom långa och sköna promenaderna med Min lilla Sessa och Jenny. Men jag orkar verkligen inte nu. Har hört att Jenny ligger och är sjuk med, så håller tummarna på att vi båda blir friska och krya snart så vi kan ta tag i detta igen.
 Eller vad säger du Brud?

Blir ingen städning för mig idag. Känner mig alderless för risig, så de får man skjuta upp en dag till.

Film idag med! Tur att jag har en himla massa att kika på!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hehe ja försylningar är inte lätt alltså :D min vägrar ge sig också. Men bör ju inte dröja så länge innan vi kommer ut igen =)

2009-04-15 @ 10:39:59
URL: http://jelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0