Valborg & Bröllopsdag

Vaknade med tuppen idag, solen skiner in igenom fönstret lite lagom mycket, och hade jag mått som jag brukar så hade jag blivit dunder glad. Tagit världens promenad med lilltjejjen och njutit av vädret. Men tyvärr så är de fortfarande ingen bra dag.
Dock ska jag träffa underbara Malin idag <3 så jag hoppas på att hon kan få mig på bättre humör!
Vi ska vara trädgårdsmästare idag. Har fått fria händer i Bennys trädgård, så nu jädrar ska det fixas. Man tjänar ju en slant på de med så de gör ju saken bara bättre.  - Kanske kan man få lite färg på näsan oxå -
Har precis varit ute med lillan och ätit frukost. Så nu ska jag göra mig iordning och fara in till skövde.
Tar väl och skriver senare om jag orkar.

Ett stort grattis till Mamma & Pelle på deras 10 Åriga Bröllopsdag idag ♥
Vart tar åren vägen? =)

V A D  S K A  N I  H I T T A  P Å  T I L L  V A L B O R G ?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Heej!

Är lillan hunden? :) hon ser så fin ut på bilderna!!! Hoppas du får en trevlig valborg trots att det känns lite tungt!! kram Bra att ha vänner som piggar upp en!

Kramkram

2009-04-30 @ 19:58:33
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0