Vilken kännsla =)

Jag är lycklig!
Vilket underbart jobb... och alla som man jobbar med! Alltså jag stormtrivs, och de efter bara två dagar på jobbet=)
Visst, jag var trött och sliten imorse när jag klev upp kvart i 5. Men det är absolut värt det!!!
Jag ska jobba imorgon med, vilket känns toppen. Tiden är perfekt, halv 8 till 15.
Ser verkligen fram emot det

Efter jobbet ska man förbi pappsen. Han ska bjuda mig på mat sa han. Och hemma hos han blir det alltid god mat, och man blir garanterat Proppmätt. Kan kännas skönt att slippa laga sin egen mat efter jobbet någon gång=)

Men nu mina kära vänner är jag jätte seg. Har precis varit ute på en liten tur i skogen med Lillan<3
Hon har skött sig enormt bra idag när ingen har varit hemma hos henne. Hon är mitt lilla lyckopiller, och anledningen till att jag kan kämpa så som jag gör!
Tack för allt som du har gett mig under all denna tid<3

Kryper ner i soffan en stund nu, äter lite lättlagad mat och njuter av att inte längre vara arbetslös=)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Okej, men kika runt lite hos honom i morgon och se om du kommer på något.



Åh vad kul att du trivs på ditt nya jobb.

Älskar dig<3

2009-04-02 @ 19:32:39
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0