Både bra och dålig helg

FREDAG

Efter en lång och varm arbetsdag såg jag verkligen fram emot att få komma hem. Satte direkt igång med att städa hela lägenheten som sagt och det tog ju ett par timmar. När man var klar så var dett bara att krypa i säng och mysa med J<3


LÖRDAG

Vaknade runt 9 tiden. Var dock så glad för Emmsy skulle ju komma till mig på en Sleep Over med massa mys. Duschade och gjorde mig klar, och klockan 12 plingade hon på dörren. Hon kikade runt lite då det var ett bra tag sedan hon var här. Vi tog en tur till Sparhuset och pantade en massa burkar och flaskor, köpte snus till J<3, hem och lämna detta och sen for vi tillbax dit hon kom ifrån, nämligen skövde =) Vi glömde helt bort att bolaget stängde 13 här i Tibro, så då tänkte vi att vi kunde ta allt i Skövde. Åkte även förbi hemma hos Emmsy igen för att lämna Fritidskort till hennes lillebror (som förövrigt blirvit jätte stor). Det var super mysigt att träffa hela familjen igen. Var som sagt för länge sedan som man såg dom. Runt 16 tiden kom vi iaf hem och vi trodde att myskvällen skulle ta en början redan där, men tji fick vi. Jörgen ringde och bad om skjuts till Hjo. Så klockan 19 hämtade vi Jörgen, Tomas, Micke P, och Ingvarsson uppe hos Jörrgen. Iväg till Hjo bar det i en väldig fart, vi ville ju hem och börja våran kväll. Men 200 kronor tackar man ju inte nerj till =)
När vi var på väg hem igen så hamnade vi bakom min Morbrors bil, så vi åkte efter bort till Brittgården där dom bor. Men det var inte min morbror som hoppade ur. Det var mormor som hade kört. Alla barnen och lille Simba var med. Det var lite jobbigt att få höra, men Thony hade hittat Liselotts pappa död i sin lägenhet. Det var mindre kul att höra, och jag kände mig genast illa till mods. Har träffat han många gånger och det är verkligen en förlust.
R.I.P

Vi hade förberett lite utav maten innan vi körde pojkarna så det var bara till att köra in fisken i ugnen.
Kan lova att det var Super Gott!!! Måste göras snart igen.Till detta drack vi ett jätte gott Vin. (Jag HATAR annars vin och dricker det aldrig, men detta var faktiskt ht okej)
Kollade på Eight Below till varmrätten, tog en ganska så lagom promenix med Nixan efter det. Var verkligen skönt att smälta maten innan man plockade fram resten. Nixan hade föresten sin första träff med en igelkott under denna promenad. Hehe det såg verkligen kul ut!
Kvällen avslutades i soffan, med yttligare lite vin, efterrätten och Stefan&Krister-Hemlighuset =) Hela dagen och kvällen kunde inte blivit bättre än så här! Tack för en helt underbar kväll Gumman<3


Förbereder maten


Fara upp till Jörgen


Kul har vi ;)


Ängel<3


Mumma=)
Tack Ängel för en dundermysig kväll!



SÖNDAG

Vi vaknade sent, runt tio tror jag bedömt. Vi gick upp och ställde fram världens brak frukost. Jonas som hade sovit hos Henke kom hem lagom till detta. Vi kollade på filmer och åt massa =) Där stannade vi tills Emmsy var tvungen att åka hem. Blev inte mkt gjort denna dagen. Gick in i duschen vid 5 och kom inte ut förens vid 7. Hahah 2 timmars dusch är skönt! Ringde då till Världens Bästa Malin, det var myy att pra med henne igen men hon hade ju inte den allra bästa nyheten att beätta. MMarino hade voltat med sin 4-hjuling och brtit bägge benen och bägge armarna. Det blev Op igår kväll för hans del och idag med. Det kommer ta lång tid för honom att återhämta sig, men Tack och Lov att han klarade sig!

Älskade Vän, Krya På Dig<3

Kvällen avslutades i sängen, tittandes på Casanova, vilken var en helt okej film. Mysig att avsluta en söndag kväll med iaf.

MÅNDAG

Vaknade halv 10 och var dunder trött. Men jag klagar inte på att få börja jobbveckan med sovmorgon. Har inte gjort allt för mycket nu på morgonen. Varit ute en sväng med Nixan, dshat lite, ätit frukost och kollat på Våra Bästa År så klart =) Väntar på att Älskling ska komma hem på lunch.

Och idag mina kära läsare...... Idag så kommer jag att FIMPA (Med undantag för resan som jag och Nöten ska göra om någon månad) Men nu ät det slut på skiten, så jag hoppas verkligen det kommer funka. Har ett par cigg kvar i paketet som kommer ta slut idag. Så när sista ciggen är fimpad så är det slut!  PHU det kommer inte bli lätt!!! Men skam den som ger sig.

Nej nu ska jag fara iväg till Jobbet, sista arbetsveckan vad jag vet. Usch, Ge mig ett Jobb någon!!!


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0