Ett välkommnande till det nya


Satt och PLÅGADES i 1.5 timma igår. Har aldrig varit med om en sån smärta. Det brände och blödde. Fy fan  =(
HAHAHA
Ja bara skojjade. Det kändes ju inte alls. Gör banne mig ondare att gå till frisören =)
Men nu sitter den på min underarm och jag ÄLSKAR den.
Så, vad tycks?


Mallen

Efter =)
"Never give up"




Idag var det även dax att bättra ppå frillan lite.


FÖRE


EFTER

Det tar sig =D


Nu ska jag äta, och STÄDA efter alla grisar som har varit här sedan i söndags.
Malin och Fredrik åkte imorses, Micke åker lite senare.
Men det har varit trevligt att ha er här.
Lycka Till uppe i Gnäll-bältet Malin !!!

Ikväll blir det dunder super mys med Älsk<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad fint det blev :) Både håret o tatton!!



Ska vi ta o ses någon dag eller vad säger du? :)

Kram

2009-08-26 @ 14:59:37
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: jessica

super snyggt både tatton och håret. tummen upp =)

2009-08-26 @ 15:24:56
Postat av: Nattan

Va nice =D fan vilken nice tattoo.... Om du vill ha riktigt blont så ska du lägga slingan i folie =)

2009-08-26 @ 17:19:58
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: jessica

frågar du mig om ses så JAAA!!! =)

2009-08-26 @ 17:43:16
Postat av: Emilia

Jessica - Det är en kompis till mig som oxå heter Emilia som skriver =) Men klart vi ska ses med =) haha

2009-08-26 @ 17:58:54
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa för ja satt länge och fundera...haha...sorry:D

2009-08-26 @ 19:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0