Fimpa Röken!

Tror ni att jag har knaprat "Extra Drops" idag eller?
Det vore ett under om jag inte får hål i tänderna på kuppen. Men jag hoppas på att denna veckan är den jobbigaste och att det snart ska avta. Ser hellre att jag kan unna mig något annat än att springa till affären tid i otid och slänga ut pengar på denna skiten. Kanske att jag fest röker någon gång... Men Inte Mer!!!!
Tack och lov för jobbet egentligen, man hinner inte tänka på det lika mycket om man har att göra.
Men det är Tufft!!!

Nu ikväll blir det lugnt som satan, har sten ont i magen   -Tror det kan bero på alla Drops -
Ska slänga mig in i duschen en snabbis, på med mys kläderna å slänga mig i soffan.
Imorgon ska man till frissan och Träna med Nickolina.
Måste ju bara Meddela att hon är Super Duktig<3


Kommentarer
Postat av: Mallan

I'm Proud Of You My Darlin' <3

2009-08-11 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0