Frukost-time

Idag blev morgonen senare än vad jag hade räknat med. Gick iof inte och la mig förens klockan ett inatt så vad kan man förvänta sig? Kollade på en helt klart bra film igår kväll.

Verkligen en Fantasy film, men helmysig att kika på sådär på kvällen. .

Jonas var hemma runt 3 tiden inatt och det värsta har inträffat
Han har rakat av sig Håret =(
När Han , henke och svante kommer ihop så kan allt hända. Usch jag gillar det verkligen inte. Tur att hans hår växer som ogräs =)

Nej nu är det frukost time för min del ska hinna med att städa lite med för idag kommer Jonas bror hit och sover över. Imorrn kommer hans syster och hennes gubbe hit för en sleep over. Rena rama vandrarhemmet här.
Någon som kan skänka mig en sovplats kanske? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0