Härliga lediga dag!

Yes nu är man ledig i helgen!
Började min ledighet igår eftermiddag med att STORSTÄDA hela lägenheten. Rensat alla garderober och skåp på skräp, skurat badrummet, dammat, bäddad rent, dammsugit sängen, skurat väggarna i hallen ;) och så mkt mkt mer. Hade rejält ont i fötterna när jag la mig igår.
Men idag kommer det bli chill på högsta nivå. Min Ängel Emmsy kommer hit om en liten stund. Blir till att laga god mat, dricka lite gottigt och hitta på massa skojj. Vi ska ju till och med ha en Sleep Over så mkt bus kommer hinnas med=) Det var allt för länge sedan som vi sågs så jag ser verkligen fram emot detta!
J<3 har jag slängt ut så han får sova i husbilen inatt ;) Hehe, ne men han ska göra något annat och låta oss vara ifred =)
Nej nu måste jag äta lite frukost och ta på mig lite kläder. Går ju inte att springa omkring i mysskjortan hela dan.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0