Hon vet vad hon vill

Åkte till Jonas jobb för att hämta Nicki. Hon brukar tycka det är jätte kul att vara med Pojkarna där, men inte idag tydligen. Jonas sa till mig att jag skulle komma och titta efter själv vad han menade.
Och jag kan lova er, hade ni sett detta så kan man faktiskt tro att hon har varit människa i sitt förra liv. Nicki vet mkt väl att vi inte vill ha henne i sätena för att hon hårar så, men hon hade hoppat in i Henkes bil och satt sig i förar sätet. Jonas föste ut henne, men hon var snart där igen och vägrade gå ur. Hmm, så svårt att förklara. Men hade ni varit där, sett hennes kroppspråk och hennes ögon så kan vem som helst se att hon bara ville starta bilen och åka hem. Hon satt kvar under den lilla stunden som jag pratade med J. H. och S.
När jag vänder mig om ställer hon sig upp och skäller precis som att : Ska vi åka hem nu?!
Jag gick mot våran bil och sa: Ska vi åka hem
Och på mindre än en sekund satt hon inne i sin bur =) Bannar mig själv för att jag glömde mobilen hemma =(
Ah, hon vet iaf vad hon vill den lilla Busan. Blir nästan rädd för henne ibland. Våran lilla vovve är så mkt smartare än vad vi någonsin har vågat tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0