Hundvakt - Huvudvärk

Har idag varit Hundvakt åt lilla Joppe, e han bara inte för söt??? =)





Åkte in till pappa efter detta. Var ett tag sedan jag träffade honom så nu när jag är ledig så passar man ju på. Har saknat honom såååå<3
Vi åkte till JET för att tanka, då såg jag denna bilen och tänkte på Malin<3
Detta är nämligen en Bel Air, som är hennes dröm bil. Vet dock inte om Årsmodellen är rätt, färgen är "fel" iaf =)
Svart/vit och 57:a ska det vara eller hur??? :P


Lämnade av pappa hemma igen och for ut till KSS. Min plast farfar ligger inne pga en blodpropp så ja tyckte det var på tiden att hälsa på honom. Det var värre än vad jag trott så de var obehagligt att se honom i sånt "skick". Hoppas de blir bättre snart så han får komma hem.
På hemvägen fick jag en sprängande huvudvärk som vägrade ge sig.
Kom hem och la mig i soffan, fick lite medömkan av Jonas<3 =) Hihi, de var mys
Han hade köpt med sig popcorn till mig. En av mina favorit filmer går på teven ikväll så han ville väl att jag skulle ha de riktig mys.
Söt kan han allt vara ibland<3

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och kolla klart på en film, ta en alvedon och tycka synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej :) Ska försöka fota så mycket som möjligt när vi håller på. (2 ½ dag i veckan håller vi endast på blommor och så) Hääärligt! TACK.



Saknar dig också! Vill göra om det som hände hos dig senast.Fast ha 100 gånger så roligare! <3<3

2009-08-22 @ 19:58:26
URL: http://jjossefinee.blogg.se/
Postat av: Mallan

Jo de e en 57:a ;)

Men den ska va svart/vit :)

Puss puss.

2009-08-23 @ 12:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0