Knasigt!

Ni som känner mig och vet allt hemskt som har varit i mitt liv nu ett tag, vet oxå hur bra jag mår nu när allt är löst!
Men ändå så förföljer Mardrömmarna mig. Det är verkligen jättehemska mardrömmar som jag helst inte vill komma ihåg när jag vaknar. Jag brukar inte komma ihåg mina drömmar, men dessa förföljer mig hela dagen lång. Varför är det så? Lite smått jobbigt sådär. Kan ju inte påstå att jag bryr mig nått vidare, men att det är irriterande kan jag inte komma ifrån.

Igår var dt ett bra avslut på kvällen. Låg i soffan och kikade på Zorro med Nixan. Jonas och Henke har börjat tillverka eget snus så de pysslade dom med en stund på kvällen. Men snart så kom han in och la sig med mig i soffan. Så mysigt så!
Vid 10 pausen gick vi in till sängen och fortsatte kolla där. Då är det alltid som mysigast, när jag ligger med huvudet på J.s<3 mage och han ligger och kliar mig på ryggen tills jag somnar =)
Det är Styling =)
Och jävligt gött!!

Tyckte lite mindre om honom när han ringde och väckte mig vid 9. Men, det kan jag ju ha överseende med.
Har precis varit ute och traskat med min älskade strumpa så nu är det frukost & Våra bästa år som gäller
Härliga underbara lediga morgon =)

Jobba 14:30 - 21:30


Älska mer än allt<3


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Haha, ja vem annars?

<3

2009-08-14 @ 12:50:52
URL: http://jjossefinee.blogg.se/
Postat av: Nattan

Duktig du är :) bara att bita ihop du fixar det ;) Du får titta på söta filmer innan du går o lägger dej :) Kramkram

2009-08-14 @ 15:13:18
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0