ONSDAG

Jag och Jonas har precis varit och kikat inne på Kometen. Vi behövde ändå handla lite mat tills ikväll så vi passade på att snurra runt i affärerna. Hittade något så grymt snygga gardiner inne i en av affärerna. Vi har nämligen börjat byta ut alla möbler. Allt som vi har är inprincip sånt som var akut köp när vi flyttade in. Så gardiner har varit jobbigt att finna. Men så när jag väl hittar PRECIS sånna jag vill ha.... ja då är dom ju SLUT. Och jag kan ju inte bara ha en längd ?! Fy vad jag blev besviken. Ville ju verkligen ha dom. Usch fy och blä.

Nu ska vi iaf laga mys mat. Fläskfilé och potatisgratääng. Vi firar lite att vi äntligen är ensamma hemma igen =) 
Mys till tusen ikväll<3

Imorgon blir det eventuellt att åka med pappa upp till Sommarstugan. Farmor ville bjuda på mat, men då måste de bli bra väder så Nixan kan få springa ute lite. Ska passa på att träna lite med henne med.

MALIN - FÖR HÄR KOMMER HON MED MUSTASCHEN.... hahaha.... HALLÅ ELLE ?! HALLÅ DU GAMLE INDIAN =D 
Vi ses i Helgen min Bästis<3

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

<3 tack :P

Okej, så mysigt :) Hoppas du hittar något fint <3

2009-08-26 @ 20:08:06
URL: http://jjossefinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå elle haha.. är det en låt ???

det gör vi babe <3

2009-08-26 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0