Tisdag - Klickerträning

Idag vaknade jag ofrivilligt när J.<3 ringde och väkte mig. Usch, håller redan på att vända på dygnen.
Kravlade mig upp iaf och släpade mig till Arbetsförmedlingen, men fick spader när jag såg folksammlingen. Jag vände faktiskt och sprang in på apoteket ist. Vet inte om det var så mkt bättre, men jag ljuger inte om jag skriver att det var MINST 20 pers inne i den lilla lokalen. Sånt får iaf mig att bli folkskygg!
Jag kollade på våra bästa år medans jag ringde runt till frisörerna här i Tibro. Jonas behöver klippa sig, men det finns inte en enda tid förens tidigast nästa vecka. Han får helt enkelt lugna sig.
Jag har hunnit att laga mat - Laxfilé, bandspagetti och sås - dammsuga, damma och vika in tvätt. Nu ska jag bara bädda rent i sängen och moppa golven.

Nixan och jag gick ut på en promenad, men blev lite mer än så. Vi har haft en intensiv träningstimma med Klickern. Hon är så super duktig, och de går bara bättre och bättre hela tiden. Vi lyckades nästan med en helt dragfri promenad. Hon blir dock lite disstraherad av annat fortfarande, men de har minskat betydligt. Konstigt nog så går hon bättre utan koppel än med. Men men, skam den som ger sig!
Jag är Stolt!!!

Nu ligger hon brevid mig och tar igen sig lite. Ska då passa på att hoppa in i duschen. Ska pyssla om mig lite idag tänkte ja. Hårinpackningar, noppra ögonbryn, fila fötterna sitta i fotbad... ja lite smått och gott.
Ska träffa Jenny för yttligare en promenad lite senare sen.
Imorrn blir det Mys med SandraNNN =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0