Trött

Nu är vi hemma igen efter en utflykt upp till sommarstugan. Farmor hade gjort min absoluta favoriträtt - Fiskgratäng, mumms -
Jag och Nicki tog en ledig dag ifrån allt tränande. Vi har bara hoppas lekt och busat. Det förtjänar hon efter alla framsteg hon har gjort. *Ger oss själva en aplåd*

Nu har jag varit och handlat massa mat. Tänkte faktiskt prova något som jag fick nys om för ett tag sedan. Får se om hon har rätt=)

Ska väl sätta igång med de + hänga tvätt + plocka ut/i diskmaskinen..... suck, bara man kommer igång så är de ju okej, men nu har jag fastnat =S
Imorgon blir det banne mig lugnt. På lördag blir det där emot lite kräftsskiva med Malin och de ordinarie gänget hoppas jag <3 Länge sedan nu!


ne, nu ska vi se.... 1...........2........2.5...........................................................................................................................3

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Hahah, ja det är han verkligen! :P

2009-08-27 @ 18:14:45
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0