Kanon kväll

Tog en lång dusch, och sen bara pysslat om mig själv med diverse saker som fotbad, ansiktsmask, nopprat ögonbryn osv. Riktigt skönt var det!
Kollade på en film undertiden:
If Only
En helt underbar film som är absolut sevärd. När den var slut så fick J.<3 världens ryck. Klockan 19 på kvällskvisten började han putsa fönstren. Hur underbart är inte detta?
Ah de blev iaf super bra, å jag är så glad över att jag slipper göra´t.
Han lagade även mat till mig, inget speciellt, men de blev jätte gott.
Korv och Rösti
Vi har fixat fram dom riktigt gammla filmerna med Beck. Gösta Ekman spelar Beck och Rolf Lassgård spelar Gunvald Larsson!
Vi låg i soffan och kikade på en utav dom, å undertiden fick jag Fotmassage utav min Plutt. Hur gullig är inte han ibland alltså?

Nu fixar jag för fullt för dagen.
SandraNN kommer hit och äter räkor med mig. Blir nog ett glas vitt till detta med. Ska bli supermysigt.
Åker in och möter henne i stan innan vi far hit. Behöver handla lite på willys först, sen tänkte jag faktiskt kolla efter något snyggt att ha på sig medans jag ändå är på stan =)
Bilder och uppdateringar kommer antagligen senare.

Btw, så har jag nu varit rökfri i snart 9 dagar!
Sug på den!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0