Vi é på Gång!

Hell Yeah!!! Nu är det hård träning som gäller för både mig och Skruttan.
Sara är och föblir en helt underbar lärare, det märkte jag direkt. Vi började med kontaktövningar, vilket är bde A och O om man ska kunna träna IHOP.  Efter bara ett par minuter hade Nicki fattat hela grejjen så de flöt på som bara den. Där  vi var fanns det även hundar i omgångar. I vanliga fall skulle hon rusa fram till dom direkt, men hon kiade lite och skällde till lite granna, men sen brydde hon sig knappt. Bara om Mig =) Är så dunder super lycklig för att det går så bra!
Var även och köpte en egen liten ryggsäck/väska till henne. Hon såg så söt ut i den, men det var eller ing konstigheter med att ha den på. Vi har precis tagit oss en första runda, och hon såg ut aatt trivas bra med den =)
Nu är det bara att fortsätta träningen, så mitt mål är att snart börja mina älskade lydnadskurser!!!

Alla tummar upp för Klickern!!!



Idag gick vi upp tidigt. Kvart över 7 var vi uppe i Rankås, redo med Klicker väska och gympadojjor. Så skojjsigt så==)
Börjar jobba halv 4 idag, men ett par vändor till ska vi nog hinna med.
(Tips och råd är mer än välkommet)



Lite allmännt så har pelle legat inne på sjukhuset från i måndags till igår.. Han hade fått ljumskbråck igen så igår vart det operation. Allt gick bra och han är hemma igen. Är dock hemma resten av denna veckan och nästa.

På vägen hem igår så blev jag stannad av farbror blå =) Dom ville kolla att jag inte körde ratfull, och det gjorde jag ju självklart inte!



Nej nu ska jag lägga mig lite på soffan. Har sovit halvtaskigt inatt, och blev lite seg efter frukosten.
Har föresten börjat dricka Sojja Mjölk. Det är grymt gott och smakar bättre än vanlig mjölk. Det rekomenderar jag absolut!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Ja det va jätte mysigt i Lidköping :) hihi



Haha, ja det mååste vi göra om snart! Var ju riktigt kul :)

2009-08-05 @ 10:43:08
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0