Vilken Dag!!!

Kan inte påstå att min dag började bra. Jag fick hand om att dela ut jobben på morgonen och det blev ju inte mer än FEL!
Ist för att dela ut jobben för idag, så delade jag ut jobben som är på Måndagar :S
Så när vi var HELT klara och upptäcker detta så var det ju bara att börja om igen. Fy så hemskt.
Tack och lov så hade alla överseende med detta, då jag ALDRIG är ofokuserad på jobbet. Men samtidigt så tyckte dom det var kul så jag har varit Mobboffret hela daaan då! Kul att man kan glädja någon hahaha

Efter den lång och mödosamma dagen så styrde jag kosan hem till Tibro. Skulle hälsa på Emma, som jag inte har träffat på år och dar. Kom hem där ifrån för en liten stund sedan, då hon nattade Jesper.
Han är ju bara för söt den lille Staren =)

I helgen ät det jobb som gäller för mig. Men tack och lov jobbar jag kväll imorrn, så nu är det sovmorgon som gäller. Ska göra något att äta och krypa ner i soffan. Zorro är ju på television nu =)

Tror btw att det är Nikotinet som gör att jag blir så här snurrig. Har dock hållt mig ifrån det en hel dag till =)
*Stolt som en Tupp*
Hejja Mig :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Duktig du är som håller dig borta från ciggen!! :)



Du blir säkert jättefin i blondt också, synd bara att det tar sån tid att färga håret från brunt till blondt...



Har ni mycket att göra på havstena?? Inte lätt när det blir fel ibland, men lätt hänt ;) hihi!

Kramkram

2009-08-13 @ 21:03:02
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: jessica

ha ha emilia då....göra fel så där :D

2009-08-14 @ 09:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0