Bara lite

Denna julen så kom Jonas och Jag överens om att det inte blir något direkt julpynt. Tror till och med att granen uteblir detta året! Om allt går som vi vill så kommer det bli en hejdundran till jul nästa år. Då kommer den nämligen att tillbringas hos oss, med respektive familjer =) Det ser jag verkligen fram emot!


Har denna i köket och två stakar i vardagsrummet


Lite mys-pynt på sekritären


och självklart lite ljus =)

Har lite annat smått utspritt i lägenheten, men detta får räcka. Ja, mitt och Jonas traditionella misslyckade pepparkakshus ska ju självklart upp med =) Kan klara mig utan allt, men inte det. Hehe

Efter jobber for jag till affären för att köpa lite saker till maten ikväll. Blev ingen tacos igår så de får bli idag ist. Tur det efter som vi hade glömt lite. Har känt mig lite sådär kärleks.krank idag igen, så jag köpte med mitt Hjärtas älsklings godis.
Tyckte han förtjänade det idag <3


Ett Hjärta till mitt <3:a


Nu ska jag ställa mig i köket och fixa till maten. Älskling skulle till Morbror en snabbis så hinner nog klar med maten precis lagom! Sen kan det ju inte bli bättre med en Helkväll på Kanal 5 ;)

VAD TYCKTE NI FÖRESTEN OM JULKALENDERN?


Kommentarer
Postat av: Nattan

Lite julmys är det allt =)

2009-12-01 @ 18:06:29
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0