Bästa Älskling

Just hemkommen från jobbet efter ett 12 timmars arbetspass, Inte alls så kul! Men Underbart är det när man kommer hem till en gubbe som har städat och håller på att laga mat till en <3 Detta har gjort att han ligger på plussidan, och om jag orkar så ska jag klia honom lite på ryggen som tack =) Efter snart 5 år tillsammans så har man lärt sig en hel del om varandra, och jag har lärt mig att just min Gubbe är som en hund. Har han någon gång gjort något bra så måste man belöna honom så han gör det fler gånger ;) Någon mer som känner igen sig?

Även ikväll ska vi bara ta hand om varandra och mysa. Nu när jag tänker efter så gör vi det jämnt nu för tiden. Men det var ju en väldigt lång period då vi knappt sågs/pratade överhuvudtaget på flera månader. Tycker det är på tiden att vi tar igen det nu! Så vi har faktiskt faktiskt bunkrat upp med lite snacks och bra filmer. Har lite sovmorgon imorgon och Jonas är ju låång ledig så vi behöver inte somna klockan 9.

Hoppas ni får en minst lika mysig kväll med era Älsklingar ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0