Besviken - Ilsken

Nu måste jag erkänna att Jonas inte sår spciellt högt i kurs hos mig. Han åkte tillbax till Motala ikväll, och jag får åter igen sova ENSAM! Jag är visserligen inte helt ensam, Nicki är hemma hos mig. Men tyvärr så är det inte till någon större hjälp. Jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar detta! Just nu har alla mina Julkännslor och "happy thoughts" försvunnit. Till råga på allt så har det ju självklart börjat snöa en massa med. Det som har varit hade räckt, men nu är det lite mkt. Inte kul att köra så mkt bil som vi gör i jobbet i detta väder. Men vi är två skickliga förare så förhoppningsvis går det vägen.

Nej, nu ska jag krypa ner i soffan, slänga på en dvd med Alla Jönsonligan filmerna på. Det räcker hela natten lång. Jag vet att jag är barnslig, men kan inte hjälpa. Vad Sjutton Gör man åt det?

Upp och hoppa 04:45 imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0