Fredagsmys

Har fått jobbat hela dagen med Chefen. Kan inte säga annat än att det har varit en toppen dag ;)

Ikväll ska Älskling och jag fixa till riktig mys mat, kolla IDOL FINALEN så klart och bara vara.
Imorgon har jag bestämt mig för att överaska gubben med mysfrukost, sen väntar städningen av lägenheten! Inget jag ser fram emot, men imorgon ska ja ta mig tid!

Kvällsmaten;

Grilla Lax filéer i ugnen
och välj vad du/ni vill ha till. För våran del blir det Hasselbackpotatis idag!

Sen rör ni ihop;
Cream Freach (Stavning?)
Citron Majonäs
Röd Rom
Gräslök
(Rödlök om ni vill ha det med)
Och det bästa - Scampi !!!

Super lätt och såååå super G O T T ! ! !

Trevlig Fredag kväll på er <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det lät gött du =) Kanske man skulle ta o testa

2009-12-11 @ 23:13:45
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0