Hundägare eller inte?!

Var hemma hos en idag som hade en riktig mysis hund. En riesenschnizer på 11 år. Men denna människa lät iaf hunden släpa in en massa pinnar, som hon sedan la och gnagnde på, utan att han tog bort alla "rester" från golvet... alltså... tänk er bara hur det såg ut där. Han hade plastmattor egentligen men de såg banne mig ut som han hade trägolv. Plus att hon på något sätt fällde väldigt mycket päls, så ovanpå dettaplast/trä golv så såg det ut som en svart helteckningsmatta. Och jag överdriver INTE! Hundstackarn fick äta sin mat ur en glassbytta, inget vatten... ist för underlägg så hade han ställt upp "matskålen" på en träpall (alltså en lastpall typ) fast i mindre format.


Jag som Hundägare skulle ALDRIG i mitt liv låta min hund leva så. Vad tycker ni?



På måndag så kommer jag få det lite kul på jobbet. Ska nämligen få vara handledare åt en tjej som ska hoppa in som vikarie om vi skulle behöva vara sjuka =) Lite spännande, men mina Underbara chefer tycker att jag är så duktig *hrm stolt*. hehe


Till er som vet vad Jag och min Älskling tisslar och tasslar om så vill jag bara meddela er att det är MKT nära nu <3

Kommentarer
Postat av: nathalie

Nu är jag nyfiken =D Ska ni köpa en till vovve ?

2009-12-03 @ 23:05:48
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ungmamma till Nova

fin blogg :)

2009-12-04 @ 14:36:37
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Är det en liten bebis på g =D ?

2009-12-04 @ 16:55:21
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0