Mary Kay - Jul - Uppe sittar kväll

Äntligen lite lång ledigt från jobbet!!! =)
Jag tycker inte riktigt att de känns som Julafton imorgon, men bara man kommer hem till mamma så kommer den kännslan att försvinna!

En bra dag idag.. Fick Äntligen mina Handsalvor från Mary Kay som jag har längtat efter så mkt!



Julklappen till Mamma & Pelle är fixad



Sen fick jag, utav en av mina kunder, en Julklapp. Det förgyllde min dag och jag kännde mig verkligen uppskattad. En STOR ask/kartong med mörk choklad =)



Sitter och äter lite hemma gjort potatismos. Kommer äta så mkt julmat imorgon så lite vanlig husman skadar nog inte?! Snart kommer Jonas hem med, och då blir det "Uppe-sittar-kväll" med Mysteriet på Greveholm. =)



Hoppas ni får en trevlig kväll så här Dan före Dopparedan


Kommentarer
Postat av: nathalie

är så mysigt med greveholm =D Ha en bra Julafton

2009-12-23 @ 16:28:01
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: Hanna

ÅH, mary kays satin hands är ju undebar! Ska göra den nu bara för det, haha. GOD JUL på dig <3

2009-12-23 @ 23:35:44
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0