Nervös!

Har precis varit ute på en härlig promenad med min Älsklings vovve! När man känner hur kylan biter i kinder och händer så får man en liten gnutta julkännsla i kroppen iaf. Halt har det varit idag. Höll faktiskt på att kana av vägen, och det var lite läskigt! Men, en bra förare som jag är så grejjade jag till det hehe.
Nu ikväll så kommer jag inte att lägga ner någon större energi på något annat än att bara ta det lugnt. Är väldigt trött och seg, så resten av mina krafter tänker jag spara till att laga mat med. Ser fram emot helgen då jag ska gå här hemma och pyssla!

Måste bara få tillägga att jag är Grymt Nervös inför morgondagen! Det är då som vi får vårat slutgilltliga svar, och då kan vi Äntligen börja planera våran närmaste framtid lite mer! Alltså, när/om ni får veta vad som ska ske så kommer ni förstå varför jag är så lycklig. Det kommer bli en helomvändning för våran lilla familj<3 Det finns vissa som vet, men bara dom som står oss nära och dom jag vet att jag kan lita på! För som sagt, innan allt är klart så vill vi hålla det lite hysch hysch. Men imorgon så, förhoppningsvis =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0