Shopping

Wow, har sprungit på Elins Esplanad med Älskling hela kvällen. Känndes inte så kul att fara dit direkt efter jobbet, men var ju tvungen att hitta kläder till imorgon så det var bara å bita ihop. Hittade lite smått och gott, får se om nått passar tills imorrn.

Jonas har även tatuerat in Nicki på sitt skulderblad, det som saknas är hennes namn, men det kommer senare!

Ser verkligen fram emot imorgon. Malin (som just nu går i skolan uppe i Grythyttan) ska bjuda på 7 Rätters!!! Massa skumpa, god mat och bra sällskap... Kan det bli bättre???

Detta fyndades idag







Och resultatet på Älskling




Vi passade även på att smita in på BR. Vi köpte en sen födelsedagspresent till Pontuz och Nathalie.. då slank det ner ett Yatzy i korgen =) Var år och dagar sedan jag spelade det. Så nu har jag och älskling spelat  omgångar redan.. vi är inne på 3e, men vi har ett litet avbrott. Lilla Maria ringde och ville ha skjuts hem.
Nu ska jag hänga upp lite tvätt, lagom att han kommer tillbax när det är färdigt! =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

OjjOjj =D 7 rätters hehe.

Grym tattoo den var riktigt bra

2009-12-30 @ 21:11:38
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: nathalie

Vi ska vara hemma hos oss här ett gäng och käka :) Smälla lite, fast det sägs ju bli -20imorrn och då är det inte så gött o vara ute :P

Har ni hyrt en stuga där?

Shopping är underbart =) Inte jätte bra rea på elins tycker jag.

2009-12-30 @ 21:23:30
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0