Spricker

Alltså jag tror snart ja spricker! Jag vill så gärna berätta för er vad det är som håller på att hända i mitt och Jonas liv. Men vill inte ge varken er eller oss några förhoppningar innan allt är klart. (Förhoppningsvis). Men jag kan säga som så här... Det går åt rätt håll! =)

Sitter och kikar på hundar. Vi tycker att det börjar dra ihop sig för en andra hund snart, men vi har ju så svårt att bestämma oss för vilken vi vill ha, och vilken som passar oss! I ena stunden vill vi ha en liiiten en, men sen vill vi plötsligt ha en stooor.. men sen, vill vi inte ha någon alls haha. Vi har väldig beslutsångest så vovve nr 2 får nog vänta ett tag till! =(

Ikväll ska vi laga ihop en wok, krypa ner i soffan och glo på alla underbara program som går på kanal 5!
Snart var halva veckan gjord och en ny helg närmar sig med Storm Steg. Kan inte säga annat än att jag Lääängtar!!



Kommentarer
Postat av: nathalie

Det är kul när djuren inte behöver bara själva :)



Jag förstår inte det här med bilar blir tokig hehe :P

2009-12-09 @ 11:07:12
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0