Upp&Ner

Dagen i ära började ute i det vita landskapet med min Favorit Tjej<3 Så synd att det blåser lite, det blir ju så fruktansvärt kallt då. Nu har vi kommit upp och lagt oss i soffan med lite frukost, sen ska jag försöka vila bort den hemska lilla febern som är kvar, så jag kan komma mig upp imorgon och fightas med Frida på jobbet!

Det blev hemskt mycket och rörigt igår! Jag tycker inte om att vi i ena stunden ska bli super besvikna och tro att vi inte får huset, och sen efter bara några timmar få beskedet om att de andra paret som är "intresserade", bara krånglar så han sänker helt plötsligt priset med nästan 100.000. Det blir så mkt känslor, och stackars Jonas vet inte hur man ska bolla med sånt. Han är ganska uppriven och vill ha Svar NU på hur det kommer att bli. Men, nu ser vi en liten strimma hopp igen!!! <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-16 @ 07:52:58
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Emilia

Aha okej, då förstår jag :)



Roligt att det verkar gå bättre igen, jag håller alla mina tummar för er! :)

Kramar

2009-12-16 @ 08:34:43
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0