Våran 5e Julafton tillsammans

Min och Jonas 5e Julafton tillsammans blev kalasbra som alltid! Vi fick Mammas underbart goda mat, trevligt sällskap och Massa fina Presenter! =) Både jag och Jonas fick precis det vi hade önskat oss av Mamma och Pelle. Idag ska vi på premiären av Göta Kanal 3. Synd att den har fått så dålig kritik, men jag vill se den iaf. Jag kanske tycker den är bra!

Slänger in lite bilder från igår, sen ska jag börja göra mig iordning. Nicki ska få vara hos min Mormor undertiden så vi måste strax åka =)
Ha en fortsatt trevlig Jul


Ska ni ut idag föresten?


Älskling kollar på lite teve medans mamma fixar maten

Nicki tyckte om Pepparkakshuset

Mamma och Stora Lillebror =)

Ååhh vad hon trodde att något skulle rammla ner :P

La Familja

Min Underbara<3

Julklappshörnan

Julmat!!!

Nicki fick mumma

Min Familj<3







Det sista för kvällen! Efter detta åkte vi hem, kröp ner i soffan, kollade på Göta Kanal, och öppnade lite gott att dricka sen Somnade vi fort!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oj inte dåligt du, det är lååång tid hehe =D



Hoppas ni hade en bra julafton =)



Kramar

2009-12-25 @ 11:28:31
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0