Veckan tar ut sin rätt

Idag har man städat lägenheten igen. Men imorgon blir det mer. Ska även ge mig på att grovstäda sängen med. Få bort allt usch usch och bädda rent, Hääärligt!
Har tillbringat min fredag kväll med Nicki. Älskling har tillbringat sin kväll med Henke och ett par till, ska föresten iväg och hämta honom om ett par minuter. Vi ska krypa ner i sängen och kika på "Flickan som lekte med elden". Så imorgon ska jag ta mig en efterlängtad och välförtjänt sovmorgon.

Älsk och jag diskuterar ju nästan dagligen om ämnet hund, och vi kollar nästan lika ofta på alla möjliga raser. Det finns många helt underbara hundar som jag vill ha. Men vilken ska man välja? Kan jag inte få allihop? Jag bara längtar tills nästa kommer!!! Och jag vet att Nicki skulle Älska att få lite sällskap!

Hepps, dax att dra sig! Sen väntar sängen =)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: FANNY FRÖLING

Hej! Superfin blogg :)

Besök gärna min blogg också. Jag skriver om allt mellan himmel och jord! Vardag, shopping, bilder, allt i ett! =)

Jag har även ett stort intresse för att fotografera och fixa och trixa i photoshop.

Jag skulle bli jätteglad att ha dig som läsare på min blogg!

Kramar Fanny Fröling (www.fvkf.blogg.se)

2009-12-05 @ 17:32:33
URL: http://fvkf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0