wherever you will go!

Hoppet om oss två tycks aldrig försvinna. Inte ens när det är som jobbigast. Det är oftast då som jag verkligen inser hur mycket vi verkligen hör ihop! Efter alla tjuriga mornar och gnälliga kvällar så Älskar jag dig bara ännu mer! Slarv med det mesta får mig att se rött... Du spelar matcho när du är med dina polare, leker allan med mina ord.. men du står sedan där framför mig och ser så dumsöt ut. Så mycket som stör mig, du vet verkligen hur du ska irritera mig... Men Hur kan jag vara arg på dig?
Att kunna krypa ner i sängen tillsammans med dig på kvällen och veta att du är kvar när jag vaknar är nog det bästa som finns! Att vakna på natten av att du lägger din arm om mig.. små söta sms som kommer smygandes på dagarna när jobbet känns tungt. Hur skulle man klara sig utan?
Mycket har försökt hindra våran väg, men inget har kunnat Stoppa oss! Våran Kärlek till varandra växer varje dag, även om det inte är en dans på rosor.
We are ment to be helt enkelt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0