Rock & Roll

Fredag/Lördag

Jag trodde att det skulle bli en ur tråkig fredag precis som de flesta andra Fredagar.
Att Jonas Henke Jörgen och Kennie går till bastun vid 20 tiden och är åter hemma runt 01 för lite "efter fest". Men, mitt älskade Hallon är aldrig seg på att dra mig ut på äventyr och muntra upp mig.
Så vid 19 tiden åkte jag i full fart mot Skövde, utan att veta vad som skulle hända denna kväll. Det fick ödet avgöra :)
Jag plockade upp Malin och vi tog ett strög. Allt emellan Skövde och Värsås hann vi beta av innan vi hamnade hemma hos Marcus, där han och hans kompis Magnus tittade på en dokumentär om Johnny Cash. När klockan var lite efter 21 drog vi fyra ner till stan. Vi skulle släppa av Pojkarna vid Krikelin, för att sedan hämta dom på natten.
Malin och Jag bestämde oss för att bara ta det lugnt, för det blir ju lite mer pådrag ikväll sen.
Vi hamnade på Maxi innan vi åkte hem till Malin. Köpte lite gott i både drickes och ätes vägen. Filmen som stog till vårat förfogande blev "True Lies", haha den var underbar <3
02:00 ringer mobilerna och pojkarna vill hem, så vi pallrade oss ur soffan och gick ut i det kalla, men dock så underbara vinter landskapet.
Pojkarna var en aningen Salongsberusade när vi plockade upp dom på Sandtorget, och svaret kom fort när dom ville att vi skulle svänga förbi Statoil i Ryd som är standard när man har varit ute och rumlat, eller har jag fel?! haha
Hur som helst så kom jag ifrån Skövde vid 02:30 tiden, och vägen hem var besvärlig. Var en otrolig dimma, man såg nästan inget alls.
Kommer in i den underbart varma och hemtrevliga lägenheten, tittar in i sovrummet och vad ser jag?.....
Jonas i säng med en annan......
Haha, och det var ingen mindre än Jörgen:)
Jonas låg dock och stensov medans Jörgen kollade på Stefan och Krister - Hemlihuset.
Så jag slängde mig ner mellan dom, och klockan var då 03:00 nästan på pricken.
Jag och Jörgen fastnade i filmen, vi låg och skrattade och skojjade precis hela natten, för vi tittade inte bara på den filmen, utan det blev lite Ronny & Ragge, Rena rama Rolf, Lejonkungen, haha ja de blev väldigt mycket film, och prat. D
Tillråga på detta så delade vi på en flaska Jäger... haha, första gången som jag drack det.
När klockan var 08 nu på morgonen så somnade vi. Jag sov bara i knappt 3 timmar innan Jonas väckte mig, och tyckte att jag skulle gå upp. Så jag släpade mig in i duschen för att kvickna till lite. Blev en timma där inne, innan jag släpade mig ut till köket för att göra lite frukost. Så nu sitter jag här tillslut, har fortfarande inte fått i mig frullen som jag tillagade för ca en timma sedan. Tror allvarligt att det är Jägern som sitter i för jag känner mig lite seg :)
Jag ska göra mig iordning lite smått, för snart bär det av in till Skövde igen. Malin och jag ska partajja lite ikväll, det var väldigt länge sedan som jag drack något (om man bortser från inatt/morse)
Tror vi ska ut till Värsås och Marino ikväll där det alltid är fest. Annars kommer vi tillbringa kvällen med en massa andra kompisar hemma hos Malin<3
Segt bara att det ska ta sån tid innan mitt hår torkar, för så länge det inte är 100% tort så kan jag inget göra.
Om denna kväll/natt blir hälften så bra som den igår så kommer jag vara toppen nöjd. Men det vet jag att den blir, för ingenting går fel när jag är med Malin!


Nej, nu ska jag försöka öka mitt tempo lite så jag kommer iväg idag. Jonas ska ju köra mig så han vill ju säkert komma iväg skapligt. Han ska ju hem till de sina med :) haha....
Men jag vill nog allt ha honom för mig själv i sängen inatt♥


du är mitt allt hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0