22:55

Kan bara börja med att skriva om gårdagens nattbravader =)

Strax efter 02 dök mina grabbar upp på sandtorget. På en rad kom dom... Henke och Josef. tomas var en liten eftersläntare :P Di var alla lite lagom onyktra, men dock så himla kul man kan ha åt dom.
Som vanligt var det en het diskussion, och tydligen var det någon tjej som skulle undvikas. På vägen till Max (fylle mat så klart) fipplade alla med Henkes mobil men inget som jag la på minnet. Allt var väl frid och fröjd tills vi kom hem till parkeringen. Vart var Henkes mobil?
Josef och Henke tjaffsade om att Josef hade slängt ut den genom fönstret på vägen hem...  slutade iaf med att Henke gick upp till sig, hämtade sin bil nyckel och tänkte köra in till skövde för att leta.
STOP!!!! sa jag. Ingen Henke fick köra in i sitt tillstånd så de blev en tur till skövde Igen. *pust suck och stön*
Kan bara Grattulera till att vi hittade telefonen. Henke hade hoppat i hoppborgen som stod utanför Max, och där hade den flugit ur :) Luften hade dom släppt ur så han gick där och slet i allt. Såg lite smått komiskt ut.
Vi kom hem strax efter 04 och dax för mig att krypa i sängen.

Så har man jobbat yttligare en kväll.... En VARM och Blöt kväll blev det.
Imorgon jobbar jag bara till 14  och sen är jag lite ledig. Kul med lite sällskap i bilen in och hem iaf!

Ska krypa i sängen nu och sova sött.
Tack och lov för AC.n ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0