Äkliga myggbett, regn och massa jobb

Kan inte påstå att min vecka började bra. Kollade fel på schemat, trodde jag skulle börja halv 8, men fick lite panik när Jessica ringde och sa till mig att jag börjar 7. Ooopps :S
Senare under dagen så fick jag ett myggbett på låret. (Trodde jag)
När jag kom hem så såg jag att det var 3 st ist för ett.  Det Kliar Folk!!!
Somnade redan vid halv 7 på kvällen och vaknade inte förens J. väckte mig. Beck började halv 10, och de är ett måste att titta på. Så vaknade då och somnade när Beck slutade igen.

Vaknade av att det luktade frukost =) J. var så söt och gjorde äggsmörgåsar till mig. *mumma*
Åt mysfrukost ihop och sen åkte han iväg till tippen och jobbet.
Har precis duschat och kollat på våra bästa år. En riktigt bra start på dagen. Nu ska man göra sig iordning för att åka till jobbet igen. Men de är en riktigt skön vecka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0