Födelsedagen

Morgonen började redan klockan 8 för min del. Fick hoppa in i duschen så att håret skulle hinna torka. Fick ju hit en massa folk klockan 11, så de var endel som skulle hinnas med.
Men jag har en hyfsat snäll pojk här hemma ;) som hjälpte till en hel del han med.

Dagen blev allt mer än klockren. Bilderna får tala för sig! ( När jag nu lägger upp dom)
Nu idag har jag fått köra upp Jörgen då han inte kunde ta sig hem, sen upp till Henke för att lämna en nyckel, fastnade där då han bjöd på öl. J<3 och Henke är och hämtar mer öl, kör en spis, sen kommer dom hem igen. Men får dock ta det lugnt, ska upp och jobba 7:30 imorrn.

Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0